Evando17
1956 Regio 010 Ik wil mijn sociale kring uitbreiden want er vallen nogal wat mensen weg de laatste jaren. Ik probeer dat hier maar eens want ik kom al jaren niet meer in gelegenheden waar mensen elkaar ontmoeten zoals bar, café, clubs enz. Ik wil geen mensen ontmoeten in gelegenheden waar alcohol wordt gebruikt en (niet mijn) muziek mij omringd. Dat was vroeger anders, inmiddels bijna 30 jaar geleden. Muziek luister ik liever thuis, en dan met mate. Meestal als ik in de keuken iets (vega, biologisch) aan het bereiden ben of anderzins aan het freewheelen ben. Dan sta ik open voor, jazz/rock/bleus, wereldmuziek, fusion etc. etc. Ik luister net zo makkelijk naar Frank Zappa als naar Tania Maria. Alles met mate, dan blijft het steeds weer aangenaam. Soms schilder ik wel eens en dan met zacht klassiek op de achtergrond. Ik rook niet, drink niet en doe geen drugs. Ik zou graag iemand ontmoeten om een dagdeel, of langer, door te brengen met bijv. een autoritje langs dijkjes, landweggetjes, ff naar zee, kringloopwinkels of we zien wel. Ik heb geen grote plannen en projecten en leef tamelijk bij de dag. Soms 's ochtends geen plan of idee wat de dag gaat brengen en dan twee uur later op de pier in Hoek van Holland lopen. Ik ben geen lid van een religieuze beweging, ik probeer echter de Noachitische regels te respecteren en ernaar te leven.
| Leeftijd | 69 |
|---|---|
| Lengte | Gemiddeld |
| Lichaamsbouw | Normaal |
| Kleur ogen | Blauw |
| Regio | Rotterdam / Rijnmond |
| Kleur haar | Grijs |
| Ik zoek iemand om | Een relatie mee op te bouwen |
| Roken | Niet |
| Opleiding | Middelbare school |
| Drinken | Niet |
| (Voorm.) Beroep | Geen werk |
| Kinderen | Nee |
| Gepens. / VUT | Ja |
| Geloof | Anders |
